Trailový běh na Wurzeralmu

Horský běh s výhledem

Trendový sport v Alpách

Trailový běh s výhledem, kolem voňavých alpských luk, stinnými horskými lesy do vysokohorských oblastí směrem na Hinterstoder, 6 tras různých obtížností nabízí širokou škálu možností pro pokročilé horské běžce i pro rodiny.

DŮLEŽITÉ: Stezky jsou v provozu pouze v době, kdy je v provozu lanovka!

Přehledně

Běžecké trasy na Wurzeralmu

zdola nahoru v jednom běhu

Wurzeralm dlouhý výstřel

Strmý a dlouhý přímý výstup z údolní stanice na nejvyšší bod lyžařské oblasti. Trasa vede přes sjezdovku Wurzer a dále přes sjezdovku Frauenkar k horní stanici ve Frauenkaru ve výšce 1870 metrů nad mořem.

# 1 První část trasy Wurzeralm Totale vede téměř výhradně po trialkách se strmými až velmi strmými pasážemi podél sjezdovky Wurzer až k horní stanici lanové dráhy Wurzeralm s okolními vysokohorskými pastvinami.

# 2 Druhá část vede nejprve mírně z kopce po šotolinové cestě k údolní stanici lanovky Frauenkarbahn a poté pokračuje po stezkách, které jsou stále strmější a kamenitější, až k nejvyššímu bodu. Nádherné výhledy na okolní hory a krasovou krajinu zaručeny.

pro začátečníky a rodiny

Teichlboden round

Trailový běh pro celou rodinu. Vhodné i pro děti. Souvislá rovinatá trasa s mírnými stoupáními po dobře udržovaných cestách. Trasa začíná mírným klesáním kolem největšího vrchovištního rašeliniště ve východních vápencových Alpách a poté mírně stoupá zpět do výchozího bodu.

©  Hinterstoder-Wurzeralm Bergbahnen AG
Trailový běh pro pokročilé běžce

Okruh Dümlerhütten

Nádherný okruh kolem křišťálově čistého jezera Brunnsteiner Bergsee až k chatě Rote Wand Sattel, dále k chatě Dümlerhütte a přes Hals Sattel zpět do výchozího bodu. Trasa vede téměř výhradně po částečně kamenitých a velmi strmých stezkách, a to jak při výstupu, tak při sestupu. Vyžaduje se jistota. Krátká odbočka na nedaleký vrchol Rote Wand se velmi vyplatí.

pro absolutní profesionály

Spojení Wurzeralm-Höss

UPOZORNĚNÍ: Pro sestup po částečně zajištěné stěně Schrockengrat (A, B) je nezbytná jistota a výšková zdatnost. Malebná trasa ve vysokohorském terénu, která spojuje obě lyžařské oblasti výhradně stezkami vedoucími krasovou krajinou a kamenitými borovicovými lesy. Trasa vede nejprve směrem na Frauenkar, pokračuje krásnými kamenitými borovicovými lesy a přes krasovou náhorní plošinu na vrchol Schrocken (2281 m). Nyní následuje technicky náročný sestup po částečně zajištěném hřebeni Schrockengratu (A, B).

Trailrunning Hinterstoder

Trailrunning gibt's nicht nur auf der Wurzeralm - In Hinterstoder bieten 10 Trails in verschiedenen Schwierigkeitsgraden ein breitgefächertes Angebot für fortgeschrittene Bergläufer aber auch für Familien.